czwartek, 1 października 2015

Ulubieńcy Września

Zaglądając na mojego bloga możesz spodziewać się że, każdego pierwszego dnia miesiąca będę dzielić się z Tobą opinią na temat kosmetyków które w minionym miesiącu najbardziej przypadły mi do gustu. Będą kosmetyki do makijażu i te pielęgnacyjne.Co tu dużo pisać zapoznaj się z moja listą ulubieńców września.

1. Evree, Magic Rose, upiększający olejek do twarzy i szyi, do skóry mieszanej,na dzień i na noc.

Olejek jest cudowny, uwierzcie że potrafi zdziałać cuda, pozbywa się wyprysków, doskonale nawilża skórę. Bałam się sięgać po oleje ponieważ mam cerę skłonną do wyprysków. Teraz wiem ze będą stałym gościem w mojej kosmetyczce. Jest bardzo wydajny, używałam go na noc, rano budziłam się z pięknie przygotowaną skórą na nowy dzień.
 Pojemność: 30 ml Cena: 29,99 zł Dostępność: Rossmann.

2.Garnier, Serum Goodbye Damage, opatrunek na rozdwojone końcówki do włosów bardzo zniszczonych.

Uważam że ten olejek pięknie radzi sobie z moimi wysuszonymi po lecie włosami. Po nałożeniu tego serum są gładkie, lśniące, lejące. I do tego ten przepiękny zapach i poręczne opakowanie. Za taką cenę nie wiem czy znalazłabym coś lepszego. 
Pojemność: 50 ml Cena: 14,99 zł  Dostępność: Rossmann, Hebe, Tesco.

3. L'Oreal Paris, False Lash Wings, Mascara.



Moja ulubiona maskara. Ma asymetryczną, wygodną, silikonową szczoteczkę. Tusz nie kruszy się i nie odbija. Mocno wydłuża, podkręca i podkreśla rzęsy,daje fenomenalny efekt. Jedynym minusem tego produktu jest jego cena. Czasami można dorwać go na promocji za jakieś 35 - 40 zł, w cenie regularnej moim zdaniem jest za drogi.
Pojemność: 7 ml Cena: ok 50 zł Dostępność: Rossmann, Hebe, Natura


4. Sleek, Brow Kit, zestaw do stylizacji brwi.

Zwracam dużą uwagę w makijażu na brwi, dla mnie muszą być dobrze podkreślone. Mam ten problem że moje są praktycznie niewidoczne, bardzo rzadkie i wręcz białe, a mam brązowe włosy więc bez podkreślenia ich wyglądam co najmniej śmiesznie. Tym produktem jestem w stanie perfekcyjnie je wyrysować ale nie w jakiś sztuczny sposób. Wosk jest cudowny, cienia używam mniej ale przy każdej aplikacji jestem z niego zadowolona. W zestawie oprócz pęsetki jest jeszcze pędzelek ale gdzieś się zgubił. Pojemność: 3,8 g Cena: ok 40 zł Dostępność: link Kolor: Dark
5. MAC pro longwear concealer -korektor

Najlepszy korektor jaki kiedykolwiek miałam. Używam go pod oczy, ale też na niedoskonałości. Jest wydajny, kolor mi doskonale pasuje, ja mam najjaśniejszy. Przypudrowany nie schodzi przez cały dzień, nie ciemnieje na skórze i nie wchodzi w załamania. Mały minus tylko jest taki że na początku przez pompkę wylewałam takie ilości tego korektora że starczyłoby mi na cała twarz, po miesiącu pracy z nim to się poprawiło. 
Pojemność: 9 ml Cena: 77 zł Dostępność: link Kolor: NW 15

6. MAC lipstic - pomadka 



Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam. Kolor pasuje mi idealnie, jest to moja najlepsza jesienna pomadka na dzień, nic jej nie przebije. Przy mocnym oku na wieczór też prezentuje się pięknie. Sama pomadka jest bardzo dobra, ładnie nawilża, utrzymuje się długo, jak już schodzi  to równomiernie. Serdecznie polecam przetestować pomadki MAC, na pewno się zakochasz :)

Pojemność: 3 g Cena: 86 zł Dostępność:link Kolor: Brave


2 komentarze:

dziękuje za każdy komentarz :) na pewno zajrzę do Ciebie :)