czwartek, 22 października 2015

Moje Ulubione Pędzle


Zastanawiam się nad tym, jak radziłam sobie wcześniej bez pędzli. Pacynka do nakładania cieni, palce i małe gąbeczki do podkładu najlepiej się nie spisywały.
Kiedy zaczęłam zagłębiać się w sztukę makijażu i byłam ciekawa jak podkreślić swoją urodę, rozpoczęłam poszukiwanie zestawu pędzli. Moim pierwszym był kupiony na allegro mnóstwo elementów za 50 złotych. Rozpadały się po pierwszym myciu, a niejednym można było zrobić sobie rany. Chciałam w tym poście pokazać Wam moje ulubione, którymi spokojnie wykonam większość makijaży.

1. GlamBRUSH O9 - nakładam nim korektor na niedoskonałości jak i pod oczy. Bez problemu rozświetlę nim też swoją twarz. Bardzo dobrze się myje, włosie nie wypada, jest solidnie wykonany i ta przeurocza mieniąca się rączką. Według mnie spełnia swoje zadanie idealnie. Włosie syntetyczne

2. Zoeva Face Paint 109 - Jest stworzony do mieszania pudrów w proszku, wykończenia makijażu i nakładania rozświetlacza. Używam go do rozświetlania twarzy produktem w kamieniu. Do tego zadania spisuje mi się idealnie i serdecznie polecam bliższe zapoznanie się z tym pędzle. Kolor rączek w tej różowej serii jest śliczny. Włosie naturalne i syntetyczne.

3. GlamBRUSH T12Duży skośny pędzel z naturalnego włosia do nakładania pudru, bronzera, różu oraz wykańczania makijażu. Jest tak duży że szybko i łatwo możemy nałożyć bronzer. W zasadzie za pomocą dwóch ruchów możemy lekko podkreślić policzki. Jest bardzo miękki i łatwo się go myje. Używam go tylko do bronzera, dla mnie w tej roli spełnia się najlepiej. Włosie kozy.

4. Hakuro H55jest to pędzel przeznaczony do rozprowadzania wszelkich kosmetyków sypkich, prasowanych lub w kamieniu. Ja używam go zawsze do nakładania na cała twarz, pudru w kamieniu lub sypkiego. Włosie syntetyczne.


5. Zoeva Buffer 104 - doskonale sprawdza się przy nakładaniu produktów płynnych i kremowych. Jeżeli chce nałożyć podkład pędzlem to zawsze sięgam po ten z Zoeva, jest dosyć duży dzięki czemu szybko nałożę produkt na cała twarz. Jest bardzo miękki. Włosie nie wypada, przez rok użytkowania nic się z nim nie stało. Włosie syntetyczne taklon.

































6. ZOEVA Wing Liner 317 - Skośny pędzel do eyelinera. Używam go do brwi, własnie do ich malowania potrzebuje bardzo precyzyjnego pędzelka. Moje brwi są bardzo rzadkie, jasne i niewidoczne. Tym pędzelkiem jestem w stanie namalować sobie pojedyncze włoski i zrobić to równo. Jest bardzo precyzyjny. Włosie z wysokiej jakości nylonu.

7. Zoeva Luxe Soft Definer 227 -  Pędzel do blendowania. Ja nim nie blenduje, jedynie zaznaczam wewnętrzny kącik rozświetlaczem, czasami nakładam cienie kiedy potrzebuje czegoś bardziej precyzyjnego. Włosie kozy

8. Zoeva Luxe Pencil 230 - Pędzel do nakładania cieni w kącikach. Przy tych mniejszych pędzelkach widzę że zastosowanie polecane przez producenta trochę różni się z moim. Ale tym pędzelkiem najlepiej rozciera mi się cienie. Włosie kuca pony.

9. Zoeva Petit Crease 231 - Pędzel do nakładania cieni w załamaniu powiek. I też do tego mi służy. Używam go również do nakładania cienia na cała powiekę, czy nakładania bazy. Włosie kozy.

2 komentarze:

  1. Ja mam swoje z Sheinside i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zoeva ostatnio stała się moją ulubioną pędzlową firmą i najchętniej wykupiłabym połowę ich asortymentu. Do tej pory miałam okazję wypróbować zestaw 10 pędzli do oczu i nie trafiłam w nim na nawet jednego bubla. Teraz mam ochotę wypróbować pędzle do makijażu twarzy, w szczególności skośny do różu.

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz :) na pewno zajrzę do Ciebie :)