czwartek, 15 października 2015

Projekt Denko #1

Dziś po raz pierwszy przychodzę do Was z moim projektem denko. Będę dzielić na kategorię, twarz, włosy, ciało. Może znajdziecie w tej liście produktów coś dla siebie. Zapraszam do oglądania i czytania.



Twarz


1. Biały Jeleń, hipoalergiczny żel do mycia twarzy.

Żel dla cery tłustej i trądzikowej ze skłonnością do alergii. Na pewno nie kupie ponownie tego produktu. Okropnie się pienił,czego nie lubię w żelach do twarzy, czułam się jakbym myła twarz mydłem w płynie. Po umyciu twarzy czułam ściągnięcie i wysuszenie.        
Cena: 7 zł Pojemność: 175 ml

2. Bourjois, woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu.

Bardzo ładnie pozbywa się makijażu, nie zostają resztki po tuszu, skóra po tej wodzie micelarnej nie jest podrażniona,nie wysusza. Bardzo fajny i wydajny produkt.              
Cena: 12-14 zł Pojemność: 250 ml

3.Bioderma, Sebium Global, krem przeciwtrądzikowy o globalnym działaniu.

Mój ulubiony krem na dzień, polecam każdej osobie która ma trądzik, ładnie radzi sobie z niedoskonałościami. Dobrze nadaje się po makijaż. Na pewno kupie kolejne opakowanie.
Cena: ok 40 zł Pojemność: 30 ml

4. Carmex, nawilżający balsam do ust.

Bardzo dobry drogeryjny produkt, jest wszędzie dostępny i jeżeli go nie używałyście to koniecznie kupcie. Daje przyjemne uczucie nawilżenia i mrowienia. Mój ulubiony balsam po masełku z Nivea. Trzeba zaznaczyć że jest bardzo wydajny.                                         
Cena: 10 zł Pojemność: 8,4 ml 


Ciało 




5. Fa, Luxurius Moments, żel pod prysznic o zapachu fiołków.

Mam drugą butelką tego żelu i z pierwszej byłam ogromnie zadowolona. Zapach był cudowny, utrzymywał się bardzo długo po kąpieli, nie wysuszał i ładnie się pienił. Z drugą było tak samo do czasu kiedy dostałam okropnego uczulenia na szyi, moja skóra zrobiła się jak skorupa i męczyłam się z tym 3 tygodnie, zaznaczę że zdarzyło mi się to pierwszy raz. Nie wiem czy to przez ten żel, ale nie skusze się już na kolejne opakowanie.               
Cena: 8 zł Pojemność: 250 ml

6. Isana, żel pod prysznic, ekstrakt z z czereśni.

Do tego żelu nie mam żadnych zastrzeżeń. Ładnie się pieni, pięknie pachnie i nie wysusza, jest tani i ma uroczą szatę graficzną. Skuszę się na ten żel na pewno jeszcze raz.       
Cena: 3 zł Pojemność: 300 ml

7. Farmona, tutti frutti, cukrowy peeling do ciała.

Przyjemny zapach, dobrze ściera naskórek. Spełnia swoje zadanie, lubię w nim to że ma duże drobinki które nie rozpuszczają się w ekspresowym tempie. Cena: 16 zł Pojemność: 300 g

8. Vichy, antyperspirant w kulce.

Najlepszy antyperspirant jaki miałam w kulce, nie lubię antyperspirantów w takiej formie ale ten jest super. Producent zapewnia 48-godzinna skuteczność ja bym nie ryzykowała ale przez cały dzień poza domem się sprawdza doskonale.  Cena: ok 30 zł Pojemność: 50 ml


Włosy




9. Schwarzkopf, gliss kur milion gloss, szampon do włosów.

Dobrze że się skończył, moje włosy przy skórze głowy pozostawiał lekko nieświeże, nie widziałam żeby robił coś fenomenalnego z moimi włosami, są o wiele lepsze szampony w niższych cenach, nie wrócę do niego. 
Cena: ok 15 zł Pojemność: 400 ml

10. Cece of Sweden, profesjonalna odżywka do włosów z olejkiem arganowym.

Kupiłam ją na promocji w super-pharm, za 1000 ml zapłaciłam 12,50 zł no jak za taką cenę to na pewno kupie ten produkt ponownie. Włosy po niej łatwo się rozczesywały, były miekkie, widocznie wygładzone, ma ładny zapach. Serdecznie polecam. 
Cena: 12,50 zł Pojemność: 1000 ml 


Miałyście któryś z tych produktów ? Jak u Was się sprawdzały ?          

9 komentarzy:

  1. Miałam serię Gliss Kur i byłam bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak jest że jest jakiś chwalony, czasami nawet kultowy kosmetyk a u Nas się nie sprawdzi :)

      Usuń
  2. Miałam numerki 2, 3, 4 i wszystkie lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tutti frutti uwielbiam!:) gliss kur lubię :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. vichy mam i lubie ale ciagle sie zastanawiam czy jest wart swojej ceny

    OdpowiedzUsuń
  5. Jelenia uwielbiam:) świetny produkt i tani:)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kilka z tych produktów, vichy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W swoich zapasach mam ten peeling, kupiłam na promocji w Biedronce, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mialam ten krem z Biodermu i dla mnie byl przecietniakiem, zuzylam ale nie wroce do niego. Bardzo mnie ciekawi ten antyperspirant z Vichy i chyba w najblizszym czasie na niego sie skusze!

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz :) na pewno zajrzę do Ciebie :)