wtorek, 20 października 2015

Wishlist #1

Prezentuje moją pierwszą wishlist. Są to produkty które chciałabym mieć w swojej kosmetyczce. Wszystkie kosmetyki są polecane w internecie i mają bardzo dobre opinie. Mam zamiar co jakiś czas prezentować taką listę rzeczy które chciałabym kupić. Po jakimś czasie zobaczymy czy mi się udało. Jeżeli miałyście, znacie te produkty dajcie znać.


1. Evree, Essential, krem nawilżający -  potrzebuje kremu nawilżającego na dzień, który nie będzie zapychał mojej skóry i dobrze spisze się pod podkład. O tym kremie słyszałam dużo dobrego,więc trafia na tą listę. Przy najbliższej wizycie w drogerii zakupie go. Cena: ok 25 zł Pojemność: 50 ml

2. Organix, odżywcze serum z mleczkiem kokosowym - Uwielbiam wszelkiego rodzaju sera do włosów, a te które pachną kokosami muszę mieć. Wiele dobrych opinii krąży w internecie. 
Zobaczymy czy moje włosy polubią to kokosowe cudeńko. Cena: 30-40 zł Pojemność: 118 ml

3. Paco Rabanne, Black XS - Nie ma co tu dużo pisać. Każdy z nas ma swój ulubiony zapach. Ja przestałam go używać ale chcę do niego wrócić, nie znalazłam lepszego zapachu dla siebie. Cena: ok 250 zł Pojemność: 50 ml

4. Zoeva, Cocoa Blend Palette - Ta paleta ma idealne kolory jak dla mnie, jestem bardzo ciekawa cieni z tej firmy. Myślę że cena tego produktu nie jest wysoka i warto spróbować. Cena: 72 zł

5. MAC, rozświetlacz, Soft and Gentle - Mam na niego oko już od dłuższego czasu, bałam się że, będzie mi się odcinał, miałam na twarzy i jest wszystko dobrze. Jest to kultowy kosmetyk, jeżeli macie w swojej kolekcji, dajcie znać jak się sprawuje. Cena: 126 zł Pojemność: 10 g

6. Golden Rose, matowa pomadka do ust w kredce - Bardzo lubię tą firmę i wiem że jeżeli chodzi o produkty do ust to mogę im ufać. Pomadka w kredce nie jest długo w asortymencie a już skradła wiele serc. Zobaczymy czy skradnie moje. Cena: 12 zł Pojemność: 3,5 g

Czy któryś z tych kosmetyków skradł Wasze serce ?

5 komentarzy:

  1. Bardzo interesujące produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka marki Zoeva i mnie się marzy...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już na trzecim blogu spotykam się z paletką z Zoevy Cocoa Blend :D Widzę, że totalnie skradła serca dziewczyn... Ja na chwilę odłożyłam jej zakup, ale zastanawiam się czy jednak się na nią nie skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiło mnie to serum z mleczkiem kokosowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kredki do ust Golden Rose i rozświetlacz MACa serdecznie polecam, jestem przekonana, że będziesz z nich zadowolona :) Serum Organix niestety na mnie nie zrobiło dobrego wrażenia, w drogeriach jest wiele lepszych i tańszych kosmetyków do zabezpieczania końcówek. Na paletę Zoeva też mam ogromną chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz :) na pewno zajrzę do Ciebie :)