czwartek, 8 października 2015

3 x Lubię

Każdy szuka produktu idealnego, mając trądzik, cerę tłustą i do tego wszystkiego suche skórki. Znalezienie produktu który byłby satysfakcjonujący graniczy z cudem. Często trzeba płacić grube pieniądze za kosmetyk do pielęgnacji. Ja miałam to szczęście że trafiłam na coś co sprostało moim wymaganiom a równocześnie miało cenę atrakcyjną. 3 x Lubię czyli o moich ulubionych produktach do pielęgnacji.



1. Tołpa, Green, oczyszczanie, łagodny żel do mycia twarzy i oczu. ( 150 ml / 15 zł )



Obietnice producenta: 



Moja opinia: Łagodny płyn o gęstej konsystencji do oczyszczania twarzy. Ma delikatny ziołowo - kwiatowy zapach. Używam drugie opakowanie i myślę że będę do niego wracać cały czas. Nie szczypie, nie podrażnia, jest delikatny dla naszej skóry. Po umyciu twarzy nie mam uczucia ściągnięcia, wysuszenia które często u mnie występuje. Ja najpierw makijaż zmywam płynem micelarnym, następnie tym żelem i gdy przemywam twarz tonikiem wacik jest totalnie czysty, płyn dobrze radzi sobie z makijażem. Z czystym sumieniem mogę polecić. 


2. Bioderma, Sebium Global, krem przeciwtrądzikowy o globalnym działaniu. ( 30 ml / stacjonarnie do 45 zł )


Obietnice producenta:



Moja opinia: Mój ulubiony krem na dzień. Jego lekka konsystencja bardzo dobrze spisuje się pod makijaż, nie roluje się, delikatnie nawilża i matuję skórę. Nie wysusza mimo swojego działania przeciw trądzikowego, nie zapycha. Po zużyciu jednego opakowania zauważyłam poprawę na mojej cerze, i znacznie zmniejszone pory. Tubka jest wygodna, higieniczna i ma estetyczną szatę graficzną.

3. Niebieska Maska do twarzy głęboko oczyszczająca Babci Agafii. ( 100 ml / ok 8 zł )


Obietnice producenta:



Moja opinia: Jakoś nie mogłam się zebrać do zakupu tej maseczki, lecz kiedy przechodziłam koło stoiska na targach w końcu się skusiłam. I mogę powiedzieć tylko tyle że, była to totalna głupota zwlekać z jej kupnem. Jest fantastyczna to co robi z moją cerą jest niespotykane. Nigdy nie miałam maseczki która by tak ładnie oczyszczała moją cerę, równocześnie nie wysuszając. Łagodzi trądzik, zwęża pory i pozostawia uczucie znakomitej czystości. Jej opakowanie jest ogromnym atutem, ponieważ jest zakręcane i dzięki temu produkt nie wysycha. Do tego jej skład nie jest najgorszy, większość składników jest pochodzenia naturalnego. Na pewno kupię jeszcze inne maseczki z tej firmy. 


Macie któryś z tych produktów? Jacy są Wasi ulubieńcy do pielęgnacji ? :) 



7 komentarzy:

  1. Maseczki Agafii mnie kuszą chciałabym wypróbować właśnie tą niebieską i z mlekiem łosia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczka Babci Agafii bardzo mnie zainteresowała :) Mam z tej firmy odmładzającą maskę i jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zaopatrzyć się w kolejne opakowania maseczek Agafii gdyż są tanie i bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tą maseczkę z bani agafii uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęciłaś mnie do tej maseczki oczyszczającej :D Leci na listę zakupów!

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz :) na pewno zajrzę do Ciebie :)