wtorek, 13 października 2015

3 x BUBEL

Każda z Nas trafiła w swojej makijażowej czy pielęgnacyjnej drodze na buble. Akurat ja miałam szczęście do produktów i rzadko mi się zdarzają, lub może nie jestem aż tak wymagająca. Jeżeli są to kosmetyki tanie to jeszcze nie jest tak źle, gorzej jak są to już większe sumy. Moje trzy przykłady oczywiście mogą się u Was sprawdzać, u mnie nie robią nic albo szkodzą.


1. Wibo, długotrwała pomadka do ust, Matte Intense


Na pomadki skusiłam się podczas promocji w Rossmannie, piękne kolory, niska cena. Wszystko fajnie, pięknie, tylko jest mały problem że pomadka zachowuje się jakby była plastikowa, jest tak tępa i w ogóle nie pozostawia koloru. Już próbowałam na suche usta, na balsam, rozgrzewałam i nadal nic. Mam dwa kolory i sytuacja jest taka sama. Jeszcze do tego producent pisze że ma właściwości nawilżające i wygładzające. Nie polecam po zdjęciach idą do kosza, dobrze że zapłaciłam niewiele za ten bubel. Cena: 9,99 zł
2. Toni&Guy, Casual, mini spray na bazie soli morskiej do stylizacji włosów


Kupiłam ten produkt po recenzji przeczytanej w internecie. Wracając z nim, z Rossmanna myślałam o delikatnych, artystycznych falach, oczekiwałam tego niepowtarzalnego efektu jak po wodzie morskiej. Na drugi dzień zaaplikowałam i okazało się że moje włosy, naturalnie proste nadal takie są lecz dodatkowo posklejane i nieświeże. Poprosiłam osobę która ma podatne włosy na takie zabiegi żeby przetestowała ten produkt i również efekt był jak u mnie. Akurat mam go w niewielkiej pojemności także nie szkoda mi wyrzucić. Dziwi mnie to że są pozytywne opinie na temat tego produktu,
 dajcie znać czy ktoś go miał i jak efekt ?  Cena : 12,99 zł 

3. L'Oreal Paris, Triple Active, ochronny krem nawilżający na dzień, skóra normalna i mieszana.


Miałam przesuszoną skórę i czułam że jest ściągnięta, chciałam krem który mi ładnie nawilży i da ukojenie, nakładając produkt na twarz dostałam to czego chciałam i wszystko było fajnie, rano skóra była nawilżona tylko że przybyły nowe krostki. Uznałam że to nie jest wina kremu, mam cerę trądzikową także pomyślałam ze po prostu coś wyskoczyło, Sytuacja znowu się powtórzyła i zarazem nic się nie goiło. Krem tak okropnie zapycha, pierwszy raz mam sytuacje żeby efekt był tak nasilony, Dałam mu dwie szansę i zawsze budzę się z nową niespodzianką. Także wielki minus. Cena: 19,99 zł


Czy miałyście któryś z tych produktów? Jak u Was się sprawdzały ? Jaki jest Wasz największy bubel ?

9 komentarzy:

  1. Na szczęście na żaden z nich nie trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę ich unikać :) zaobserwowałabym, ale nie widzę gadżetu i nie mam jak :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam niczego z tej 3 na szczęście :) Dzięki, wiem że ich nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie sprawdziły. Nie używałam żadnego z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam żadnego z nich i będę omijać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście nie miałam żadnego z tych produktów, szkoda że te szminki się nie sprawdziły ;/

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz :) na pewno zajrzę do Ciebie :)