sobota, 24 października 2015

Recenzja podkładu Revlon Colorstay

Revlon Colorstay Wyjątkowo trwały, mocno kryjący podkład do cery tłustej i mieszanej, beztłuszczowy nie zatyka porów. Lekka i delikatna konsystencja zapewnia skórze maksymalne poczucie komfortu.


Co zapewnia producent ?

Zapewnia pełne pokrycie i matowe wykończenie. Składniki rozpraszające światło optycznie wygładzają skórę, filtry słoneczne SPF 15 chronią skórę przed szkodliwym działaniem słońca. Lotne silikony ułatwiają rozprowadzanie oraz zapewniają uczucie komfortu. Witaminy A i E wygładzają powierzchnię oraz chronią cerę przed szkodliwymi wpływami zewnętrznymi. Podkład utrwala się w ciągu 60 sekund. Skóra wygląda nieskazitelnie. Podkład nie ściera się i nie zostawia śladów. Makijaż utrzymuje się do 24 godzin.

Opakowanie


Dla mnie byłoby wszystko dobrze, gdyby nie to że podkład nie ma pompki, zawsze wyleje mi się za dużo produktu na dłoń, i większość idzie do śmieci. Opakowanie jest estetyczne, szklane i porządne o pojemności 30 ml.

Wydajność

Jest wydajny, niewiele produktu jest potrzebne, żeby całą twarz ujednolicić i dobrze zakryć niedoskonałości. Mi spokojnie starcza na 3 miesiące częstego używania, praktycznie codziennie.

Konsystencja


Podkład ma gęstą konsystencję. Dzięki czemu ma krycie dobre do mocnego, można je budować, lecz trzeba go nakładać sprawnie ponieważ zastyga.

Dostępność

Jest dostępny w Hebe, Rossmann, Douglas,Superpharm, drogerie internetowe, Allegro. Stacjonarnie kosztuje około 60 zł ja kupuje w internecie za ok 30 zł.

Kolorystyka


Kolorystyka jest bardzo fajna, odcienie nie wpadają w róż co często się zdarza w innym podkładach. Spokojnie każda z Was znajdzie dla siebie kolor,na stronie firmowej jest ich aż 20. Ja używam 180 Sand Beige w okresie letnim, 150 Buff w okresie zimowym. Odcieniem który mam na zdjęciu jest 180, jest za ciemny dla mnie, po mojej opaleniźnie nie został żaden ślad.

Moja Ocena

Według mnie jest to podkład mocno kryjący, trochę ciężki, do moich blizn potrądzikowych jest idealny. Jeżeli wiem że będę długo poza domem i chcę mocnego krycia używam tego podkładu. Na większe wyjścia też będzie dobry, spokojnie wytrzyma 8 - 10 godzin. Może trochę podkreśla suche skórki, ale na rynku są produkty które robią to bardziej. Starcza na długo jest łatwo dostępny i cena w drogeriach internetowych jest nieduża. Mogę go ocenić 8/10.

Miałyście ten podkład ? Jak wasza ocena ? Polecacie jakiś podkład który dobrze kryje ?

3 komentarze:

  1. Cały czas zastanawiam się nad kupnem tego podkładu. Gdy skończy mi się obecny, chyba po niego sięgnę. Niestety potrzebuję silnego krycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony podkład, świetnie kryje. Używam go kiedy moja cera przechodzi trudne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie kryje i mimo wszystko nie wygląda nienaturalnie! Colorstay to już produkt kultowy, a ja cały czas nie miałam okazji go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz :) na pewno zajrzę do Ciebie :)