wtorek, 6 października 2015

MAC, PRO LONGWEAR CONCEALER - DŁUGOTRWAŁY KOREKTOR


Korektor pod oczy zawsze uważałam za zbędny kosmetyk, chcąc zakryć niedoskonałości używałam kamuflażu. Z czasem chciałam rozjaśnić strefę pod oczami, w trakcie poszukiwań korektora idealnego trafiłam na Pro Longwear Concealer z Mac. Czy to kosmetyk idealny ? Zapraszam do przeczytania mojej recenzji.



Pojemność: 9 ml 

Cena: 77 zł

Dostępność: sklepy stacjonarne MAC, drogeria Douglas, strona internetowa link

Opis producenta: Lekki korektor w płynie, zapewniający krycie od lekkiego do średniego i komfortowe, naturalnie matowe wykończenie. Doskonale stapiająca się ze skórą formuła utrzymuje się do 15 godzin. Pomaga zatuszować cienie pod oczami i przebarwienia.



Opakowanie: Przezroczysta, szklana buteleczka z pompką. Opakowanie jest solidne, dzięki przezroczystości widać ile produktu już zużyłyśmy.



Moja opinia: Korektor jest zastygający lecz na spokojnie zdążymy nałożyć produkt jak nam się podoba. Nie ciemnieje na skórze. Lekko przypudrowany na prawdę trzyma się cały dzień. Rano go nakładając dopiero wieczorem zmywam podczas demakijażu i jest w idealnym stanie. Jestem posiadaczką cery mieszanej, trądzikowej, mnie nie wysusza. Nie wchodzi w zmarszczki i załamania. Jego krycie jest średnie, nie posiadam dużych cieni pod oczami więc mi to wystarcza, nakładając go na niedoskonałości również dobrze się spisuje. Opakowanie jest higieniczne, jedynym problemem jest pompka która aplikuje za dużo produktu, po używaniu go dwa miesiące nauczyłam się dozować i już jest wszystko pod kontrolą. Mam kolor NW 15. Podsumowując jeżeli mi się skończy, chętnie kupię kolejną buteleczkę.


Czy znacie ten korektor ? Może polecacie jakiś inny ?














3 komentarze:

  1. Nie miałam :) Ja jestem wierna Maybelline Affinitone :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam i nie wiem czy będę miała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie, z tej firmy to ja jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz :) na pewno zajrzę do Ciebie :)