poniedziałek, 28 września 2015

Top 5 w makijażu za 10 zł



Zapraszam na drugi post top 5 za 10 zł, dziś w wersji makijażowej. Nie będę się tu dużo rozpisywać po prostu zapraszam Was do przeczytania o moich produktach. Mam nadzieję że mój post będzie dla Was przydatny.

1.Lovely, Gold Highlighter, rozświetlacz do twarzy o 
ciepłym odcieniu.


Uważam że jest to najlepszy drogeryjny rozświetlacz.Nałożony z rozsądkiem na twarz wygląda pięknie, rozświetla, nadaje zdrowego blasku. Nie ma w sobie mocno widocznych drobinek tworzy delikatną tafle. Cena: 8,99 zł Dostępność: w Rossmann. 
















2. Lovely, Perfect line, kredka do ust, nr 2


Tej kredki używam jak pomadki, maluje nią całe usta. Jest odpowiednio miekka wiec nie podrażnia ust przy malowaniu. Daje półmatowe wykończenie, ma piękny intensywny fuksjowy kolor. Nie wysusza ust i schodzi równomiernie. Cena: 5,99 zł Dostępność: Rossmann.
















3. Eveline, kredka do oczu, Brown



Lubię podkreślone brwi, kiedy nie mam czasu lub dopadnie mnie lenistwo zawsze korzystam z tej kredki. Co jest ważne jej odcień nie wpada w rudy, pasuje do mojego koloru włosów i do tego ma dołączoną temperówkę, co jest bardzo przydatne. Dzięki niej łatwo i szybko moje brwi są zaznaczone. Cena: 7,99 zł Dostępność: Rossmann, Hebe.
















4. Essence, puder transparentny matujący.


Jestem z niego zadowolona i serdecznie go polecam. Daje zadowalający efekt matowienia, ma biały więc nie zmienia koloru podkładu co jest wielkim plusem, kolejnym plusem jest na pewno jego niska cena i nie ma wielu konkurentów na tej półce cenowej.Może nie utrzyma sie 8 godzin,ale daje naturalny mat. Cena: 11 zł Dostępność: kupiłam w drogerii internetowej link.

5. Golden Rose, Cień do brwi. 



Cień daje subtelny i delikatny efekt, oczekując precyzji mieszam go z Duraline z Inglota.Ja używam koloru 106, jest to brąz z dodatkiem szarości, nie wpada w rudości.
Wielkim plusem jest to, że każda z nas znajdzie kolor dla siebie ponieważ jest ich aż 7. Cena: 10,90 zł Dostępnośćlink




















Czy znacie jakieś produkty godne uwagi w tak niskich cenach ?:)

5 komentarzy:

  1. Swego czasu używałam tej kredki z eveline i też ją lubiłam :) teraz częściej sięgam po kredki lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się skuszę na ten rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzę moich stałych ulubieńców : rozświetlacz z lovely i konturówka:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz :) na pewno zajrzę do Ciebie :)