sobota, 26 września 2015

Jesień na ustach.




Jesień to dla mnie ciepłe swetry, herbata z imbirem przed dobrym filmem, świeczki, kolorowe liście, chłodne poranki i długie spacery, ale też mocniejszy akcent na ustach. Soczyste róże, piękne pomarańcze i inne neonowe kolory można teraz odłożyć na dno kosmetyczki. Na salony wchodzą moje ulubione czerwienie i fiolety. Z tymi produktami do ust które dziś Wam pokaże zaczynam tą moją ulubioną porę roku.



1. MAC Satin Lipstick
Cena: 86 zł
Kolor: Brave
Pojemność: 3 g
Dostępność: Douglas, strona internetowa link, sklepy MAC




























2. Golden Rose 2000 Lipstick
Cena: 7,90 zł
Kolor: 139
Pojemność: 4,2 g
Dostępność: wyspy Golden Rose, strona internetowa link










3. MAC Viva Glam Rihanna Lipstick
Cena: 86 zł
Kolor: Viva Glam Rihanna
Pojemność: 3 g
Dostępność: Douglas, strona internetowa link, sklepy MAC














4.Revlon Colorburst Lipstick.
Cena: ok 20zł (kupowałam ją kilka miesięcy temu więc nie pamiętam)
Kolor: 045
Pojemność: 3,7 g
Dostępność: Allegro(ja kupiłam w Hebe ale już nie jest dostępna)








5. Rimmel Lasting Finish by Kate Lipstick
Cena: 21,99 zł 
Kolor: 10
Pojemność: 4 g
Dostępność: Hebe, Rossmann, Natura, Drogerie Internetowe













3 komentarze:

  1. Uwielbiam jesień nie dość za uroki za oknem, ale również za to, że na ustach można nałożyć szminki o pięknych odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory ;)) idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz :) na pewno zajrzę do Ciebie :)