poniedziałek, 21 września 2015

Top 5 w pielęgnacji za 10 zł

Witam Was serdecznie !



Przychodzę z moja lista top 5 produktów do pielęgnacji za około 10 zł. Każda z nas szuka produktu idealnego za rozsądną cenę,czasami wydawanie nawet kilkuset złotych na kosmetyki mija się z celem. Dlatego przychodzę z moja lista top 5 produktów do pielęgnacji za około 10 zł. Jeżeli coś jest tanie nie znaczy ze jest złe i ja chce to dziś pokazać na 5 moich przykładach.
Zaznaczam ze mam cerę mieszaną i występuje u mnie trądzik.


1.Rival de Loop, żel peelingujący skóra sucha i wrażliwa.

 cena: 5,99 zł 




Peeling o fajnej konsystencji, przyjemnym zapachu, wygodnej tubce która jest przezroczysta i widać ile produktu zużyłyśmy. Idealnie usuwa martwy naskórek, po użyciu produktu cera jest odświeżona i wydobyty jest jej naturalny blask. Można kupić peeling za kilkadziesiąt złotych ale jeżeli zadowalający efekt otrzymamy za niecałe 6 zł no to czemu by nie spróbować. Dostępny w Rossmannie. Pojemność 75 ml


2. Alantandermoline lekki krem z 5% zawartością 

d-pantenolu.  cena: 6,49 zł




Lekki krem nawilżający na co dzień. Łagodzi moje podrażnienia skóry wywołane kosmetykami do walki z trądzikiem. Kiedy potrzebuje kremu który ładnie nawilży, da uczucie ukojenia i uspokojenia mojej skórze zawsze po niego sięgam. Dostępny w każdej aptece. Pojemność 50 g

3.Ziaja żel myjący normalizujący.

   cena: 8,99 zł 





Żel z serii oczyszczanie liście manuka. Chyba już zna go każdy ale ja się powtórzę bo uważam ze spisuje się idealnie do moich potrzeb, może skład nie jest idealny ale nie dajmy się zwariować. Idealnie oczyszcza, zmywa resztki makijażu, nie podrażnia i nie wysusza, pozbywa się zaskórników i krostek. Możecie znaleźć go w Rossmannie, Hebe, Ziaja, Naturze itp. Pojemność 200 ml

4.Alterra, hydro krem pod oczy, winogrona BIO i biała herbata BIO.   cena: 8,99 zł 





Krem pod oczy którego stosuję na co dzień. Ja nie jestem w tej kwestii wymagająca ponieważ mam 20 lat i moja skóra pod oczami jest w dobrej kondycji,ale lubię i uważam że potrzebuje dodatkowego, lekkiego nawilżenia w tych okolicach.Zawsze lepiej jest znacząc wcześniej.Skóra pod oczami po aplikacji tego kremu jest wygładzona i ładnie nawilżona. Dostępny jest w Rossmannie. Aktualnie jest w promocji,kosztuje 7,29 zł. Pojemność 15 ml


5.Nivea, masełko do ust.  cena: 10,49 zł







Jest to mój faworyt, stosowałam jak każda kobieta wiele 
produktów do pielęgnacji ust i zawsze do niego wracam. Jest w dobrej cenie,konsystencja mi odpowiada i kokosowy pachnie pięknie.Nawilża idealnie,zawsze przygotowuje moje usta do nałożenia na nie pomadek. Jest dostępny w wielu sklepach np.Rossmann,Hebe,a teraz w super-pharm jest w promocji po 7,99 zł.




Tak przedstawia się moje top 5 kosmetyków do pielęgnacji
 za około 10 zł.

Jacy są Wasi ulubieńcy w tak niskich cenach ? Dajcie znać, chętnie przetestuje :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za każdy komentarz :) na pewno zajrzę do Ciebie :)