środa, 23 września 2015

Recenzja podkładu Healthy Mix.


Pod lupę bierzemy rozświetlający drogeryjny podkład Bourjois Healthy mix.





Co zapewnia producent ?

Rozświetlona i ujednolicona cera nawet do 16 godzin,delikatna i świeża tekstura wtapia się idealnie w naszą skórę i nie pozostawia na niej śladu.



Opakowanie.

Szklana, estetyczna i porządna buteleczka z pompką o pojemności 30 ml. Co do opakowania nie wiem czy można mieć jakieś zastrzeżenia.







Wydajność


Moim zdaniem jest wydajny, ja nie przesadzałabym ze jedna mała pompką zakryje wszystkie moje potrądzikowe przebarwienia ale mi na prawie dwa miesiące starcza.




Konsystencja


Nie jest jakoś bardzo lejący ani bardzo gęsty,konsystencja jest w porządku. Łatwo aplikuje się palcami, gąbką czy pędzlem. Nie jest tępy, gładko rozprowadza się na twarzy.







Dostępność


Jest dostępny w Rossmannie, Hebe  za około 60 zł, ale ja go kupuje w drogeriach internetowych gdzie kosztuje około 35 zł.




Kolorystyka


Dostępny jest w 6 kolorach. Ja obecnie używam najjaśniejszego 51 Light Vanilla a kiedy jestem opalona 52 Vanilla te odcienie nie wpadają w róż co jest ogromną zaletą.






Moja ocena

Obecnie używam drugiego opakowania jestem zadowolona z produktu i myślę ze będę do niego wracać kiedy potrzebuje przyjemnie nawilżającego i nie tak ciężkiego (np. jak Colorstay z Revlonu) produktu na co dzień. Może nie jest to podkład na wielkie wyjścia.Ja mam wiele przebarwień potrądzikowych jak widać na zdjęciu on do końca wszystkich nie zakrywa i nie liczę na to ze taki podkład mi to w doskonały sposób zakryje.Mi jego krycie odpowiada. Nie podkreśla suchych skórek i utrzymuje się całkiem długo.Przypudrowując go po nałożeniu już nie poprawiam w ciągu dnia.Jak dla mnie jest to jeden z lepszych drogeryjnych podkładów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za każdy komentarz :) na pewno zajrzę do Ciebie :)