piątek, 18 września 2015

Zoeva Classic Brush

Przychodzę do Was z recenzją pędzli marki Zoeva Pink Elements Classic Brush.


Zoeva jest to marka niemiecka, na początku swojej działalności mieli w asortymencie tylko pędzle, na dzień dzisiejszy dostępne są również kosmetyki do makijażu. Najbardziej popularne pędzle tej marki to seria Vegan.
Jak wcześniej pisałam posiadam zestaw Pink Elements Classic Brush,  jest to 8 profesjonalnych pędzli w etui z logo firmy.

W skład zestawu wchodzą :


1. Buffer 104 - Pędzel do aplikacji produktów mineralnych. Długość rączki 11,7 cm, średnica 4 cm,długość włosia 3 cm (wykonany z taklonu)


2. Luxe Sheer Cheek 127 - Pędzel do sypkiego różu. Długość rączki 12,5 cm, włosia 2,5 - 3,5 cm. (wykonany z włosia kozy)


3. Face Paint 109 - Pędzel do pudru. Długość rączki 12,5 cm, włosia 2 cm. (wykonany z włosia naturalnego i syntetycznego)


4. Luxe Pencil 230 - Pędzel do nakładania cieni w kącikach. Długość rączki 15,5 cm, włosia 0,9 cm, średnica włosia 0,5 cm. (wykonany z włosia kuca pony)


5. Luxe Soft Definer 227 -  Pędzel do blendowania. Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,2 cm. (wykonany z włosia kozy)


6. Petit Crease 231 - Pędzel do nakładania cieni w załamaniu powiek. Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,5 cm, średnica włosia 0,7 cm.(wykonany z włosia kozy)


7. Brow Line 322 -  Pędzel do brwi. Długość rączki 16 cm, włosia 0,3 - 0,6 cm. (wykonany z taklonu)


8. Wing Liner 317 - Długość rączki 15,3 cm, włosia 0,4 cm - 0,8 cm. (wykonany z nylonu)



Na zdjęciu pędzle w kolejności jak w opisie od lewej buffer 104.








cena: 259 zł ja mam swój zestaw ze stronmintishop.pl



W skład zestawu wchodzą podstawowe pędzle którymi 
wykonamy każdy makijaż.
Zestaw zawiera 3 pędzle do twarzy i 5 do oczu,oraz kosmetyczkę która moim zdaniem jest bardzo dobrze wykonana i trafia w mój gust na szóstkę
 Jeżeli chodzi o włosie, to jestem jak najbardziej zadowolona a mogę już o nich trochę powiedzieć ponieważ mam je 9 miesięcy. Jednak mam zastrzeżenia co do rączek, już na dwóch z nich zaczął mi pękać i odchodzić lakier,
staram się dbać o moje pędzle,może jest to spowodowane dostaniem się wody, nie wiem...
Lecz na pewno rączki w tak żywym odcieni różu są efektowne i upiększa naszą toaletkę :)






Ogólnie jestem zadowolona z pędzli i myślę że kupując kolejne, markę Zoeva będę brała pod uwagę :)


Czy macie w swojej kolekcji pędzle Zoeva ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za każdy komentarz :) na pewno zajrzę do Ciebie :)